Välkommen
För barn och ungdomar
Här finns vi
Om museet
Vår butik
Våra samlingar
Våra utställningar
Våra visningar

För barn och ungdomar

På Musik- och Teatermuseet finns
mycket som är roligt för barn.
Du kan sjunga och spela i Lirum.
Du kan spela elgitarr och trummor.

Museet har alltid flera spännande
utställningar att titta på.
Du kan gå runt på museet själv
eller boka en visning.

Nu har museet en ny utställning som handlar om
teater och dockteater.

Pröva att spela trummor.
Pröva att spela trummor.

  Sibyllegatan 2, Box 16326, 103 26 Stockholm 08- 519 554 90 museum@musikmuseet.se
  Musik- och Teatermuseet ingår i Statens musiksamlingar tillsammans med Musik- och Teaterbiblioteket och Svenskt visarkiv