|
|
|
|
Vår butik |
Vi har en butik med saker
som har med musik och teater att göra.
Vi säljer CD-skivor och böcker,
dockor och små instrument.
Vi säljer ritningar som du kan använda
för att bygga ditt eget instrument.
Vi säljer vykort, speldosor, smycken,
roliga saker för barn
och mycket annat.
Du kan se en del av sakerna vi säljer
här på vår hemsida.
Klicka på länkarna till vänster
eller längst ner på sidan.
Du kan beställa saker genom att
skicka e-post till shop@musikmuseet.se.
Betalkort
Du kan betala med betalkort.
Skriv ditt kortnummer och
datum som kortet är giltigt till.
Räkning
Om du inte har betalkort
skickar vi en räkning till dig
och du får sakerna som du beställt
när du har betalat räkningen.
Butiken är öppen
från tisdag till söndag
mellan klockan 13 och 17.
Här är en länk till listor på en del av de saker vi säljer i vår butik.
|
|